2008. dec. 23.

Baba







9 megjegyzés:

kisgekkó írta...

OH Kinga!Ez a loboncos vöröshajú csuda helyes!Eddig ez a legkedvesebb számomra,a többi is nagyon szép!!!R.

Tigrislilijom írta...

Szia! Nagyon szép figurákat csináltál! Én is szeretnék babát varrni, csak eddig még nem mertem nekiállni...

tinta írta...

köszi Réka.
Tigrislilijom, hajrá, aki mer, az...babátvarr.:)

Tigrislilijom írta...

Nekiállnék én szívesen, csak mindig elakadok az első lépésnél: milyen anyagot és főleg hol vegyek a baba testéhez. Valami rugalmas, nem túl nagyon nyúlós cucc kellene hozzá? Meg ez a csőgézes dolog sem elég világos, hogy hogyan is kellene pontosan használni...

malyvacsiga írta...

Gyönyörűek, és miylen jó, hogy blogba szeded őket!

tinta írta...

köszi, te nem nyitsz nekik blogot?

malyvacsiga írta...

Nem hiszem. Van a picasa albumom, ott látható mind, ha épp nem felejtettem el fotótzni, mielőtt átadtam. Aztán arról álmodom, hogy egyzsr lesz egy "normális" website-om, domain-névvel, stb...
Azt a "kis" időt már kihúzom a picasa-val... :-P

Tigrislilijom írta...

Ééééééééés megvarrtam az első babámat :-)))
Na, nem ilyen szépség lett, csak olyan tildás nőce, kicsit átalakítva (pl. rövidebb lábak, száj az arcon - más "különlegeset" nem is műveltem vele). Így jobban tetszik. A kedvencem azért nem lett (ehhez volt kezem ügyében szabásminta - és hirtelen kellett megcsinálnom, mielőtt elbátortalanodtam volna :)

Lili írta...

Uram atyám! De gyönyörűek!

Saját bloglista